Байда М. В. (2015) Використання класичних технологій кооперативного навчання на змішаних та перевернутих заняттях у процесі фахової підготовки вчителів-філологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (82). С. 83–87. ISSN 2076-6173.
83-87.pdf
Завантажити (624kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано взаємозв'язок між класичними технологіями кооперативного навчання і
такими інноваційними технологіями проведення занять, як технологія перевернутого навчання,
технологія змішаного навчання. Виділено технологію кооперативного командного викладання.
Окреслено особливості взаємозв‟язку зазначених технологій у процесі професійної підготовки майбутніх
учителів-філологів. Запропоновано зразки відповідних завдань із використанням даних технологій при
викладанні фахових дисциплін.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | технології кооперативного навчання, перевернуте навчання, змішане навчання, кооперативне командне викладання, вчитель-філолог, фахова підготовка |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 25 Лют 2016 09:38 |
Оновлення: | 25 Лют 2016 09:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20434 |
ДСТУ 8302:2015: | Байда М. В. Використання класичних технологій кооперативного навчання на змішаних та перевернутих заняттях у процесі фахової підготовки вчителів-філологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 4 (82). С. 83–87. |