Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Використання класичних технологій кооперативного навчання на змішаних та перевернутих заняттях у процесі фахової підготовки вчителів-філологів

Байда М. В. (2015) Використання класичних технологій кооперативного навчання на змішаних та перевернутих заняттях у процесі фахової підготовки вчителів-філологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (82). С. 83–87. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 83-87.pdf]
Preview
Текст
83-87.pdf

Завантажити (624kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано взаємозв'язок між класичними технологіями кооперативного навчання і
такими інноваційними технологіями проведення занять, як технологія перевернутого навчання,
технологія змішаного навчання. Виділено технологію кооперативного командного викладання.
Окреслено особливості взаємозв‟язку зазначених технологій у процесі професійної підготовки майбутніх
учителів-філологів. Запропоновано зразки відповідних завдань із використанням даних технологій при
викладанні фахових дисциплін.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: технології кооперативного навчання, перевернуте навчання, змішане навчання, кооперативне командне викладання, вчитель-філолог, фахова підготовка
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 25 Лют 2016 09:38
Оновлення: 25 Лют 2016 09:45
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20434
ДСТУ 8302:2015: Байда М. В. Використання класичних технологій кооперативного навчання на змішаних та перевернутих заняттях у процесі фахової підготовки вчителів-філологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 4 (82). С. 83–87.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу