Костюк І. О. (2015) Формування здорового способу життя в учнів початкової школи як чинник створення та розвитку освітньо-розвивального середовища у початковій школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). С. 127–132. ISSN 2076-6173.
127-132.pdf
Завантажити (371kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто прийоми формування здорового способу життя в учнів початкової школи як
чинник створення та розвитку освітньо-розвивального середовища у початковій школі. Розкрито
сутність понять "освітньо-розвивальне середовище", "чинник", "організація", "здоровий спосіб життя",
"уміння", "навички", "звички". Проаналізовано психолого-педагогічну літературу з проблем формування
здорового способу життя та організації освітньо-розвивального середовища. Представлено форми,
методи та засоби формування освітньо-розвивального середовища у початковій школі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | здоровий спосіб життя, освітньо-розвивальне середовище, педагогічні умови формування здорового способу життя учнів початкової школи |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 25 Лют 2016 10:13 |
Оновлення: | 25 Лют 2016 10:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20444 |