Умінська А. П. (2015) Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови на основі ротаційної моделі змішаного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). С. 148–152. ISSN 2076-6173.
Preview
148-152.pdf
Завантажити (373kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто сутність поняття змішаного навчання у процесі професійної підготовки
рефлексивного вчителя іноземної мови, продемонстровано результати експериментального навчання на
основі ротаційної моделі змішаного навчання, визначено труднощі, з якими зіткнулися майбутні вчителі
у процесі їх рефлексивної підготовки та надано рекомендації щодо правильної організації змішаного
навчання на практичних заняттях з педагогіки та методики викладання іноземної мови.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | рефлексивний вчитель, майбутній вчитель іноземної мови, ротаційна модель, змішане навчання. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 25 Лют 2016 10:28 |
Оновлення: | 25 Лют 2016 10:28 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20448 |