Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Екологічна відповідальність маркетингу

Мотузко А. (2015) Екологічна відповідальність маркетингу. Матеріали міжвузівської студентської науково-практичної конференції "Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу".. С. 45–48.

[thumbnail of стаття_Мотузко.PDF]
Preview
pdf
стаття_Мотузко.PDF

Завантажити (300kB) | Preview

Анотація

Дана тема є досить актуальною, адже в умовах ринкової економіки екологічна відповідальність маркетингу набуває більшої значущості і стає одним з аспектів конкурентоспроможності. В сучасних умовах економічної, екологічної та соціальної нестабільності багато українських виробників ігнорують проведення екологічного маркетингу, який в свою чергу зміг би зорієнтувати підприємства на довгострокову перспективу розвитку. Більшість підприємств є екологічно безвідповідальними, адже першочерговою їх ціллю є – отримання максимального прибутку. Проте варто пам’ятати і про те, що потрібно налаштовувати механізми задоволення потреб споживачів, які передбачають виробництво та реалізацію чисто екологічної продукції, задоволення довгострокових потреб.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 09 Бер 2016 09:12
Оновлення: 09 Бер 2016 09:12
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20521
ДСТУ 8302:2015: Мотузко А. Екологічна відповідальність маркетингу. Матеріали міжвузівської студентської науково-практичної конференції "Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу". 2015.. С. 45–48.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу