Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Управління маркетинговою ціновою політикою підприємства (на матеріалах ПАТ Житомирський маслозавод)

Османова Т. Б. (2014) Управління маркетинговою ціновою політикою підприємства (на матеріалах ПАТ Житомирський маслозавод). Житомирський державний університет імені Івана Франка.

[thumbnail of Бахара _41 група.pdf]
Preview
Текст
Бахара _41 група.pdf

Завантажити (215kB) | Preview
Тип ресурсу: Інше
Класифікатор: H Соціальні науки > HG Фінанси
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Наталія Юріївна Бальчук
Дата подачі: 14 Бер 2016 11:32
Оновлення: 14 Бер 2016 11:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20545

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу