Жулковський Пшемислав (2015) Tutoring як метод роботи з дорослим учнем. Українська полоністика. № 12. С. 28–38. ISSN 2220-4555.
Preview
5.pdf
Завантажити (564kB) | Preview
Анотація
У статті обговорюється метод індивідуального навчання – tutoring. Цей
метод базується на безпосередній зустрічі викладача зі студентом.
Метою цього процесу є інтегральний розвиток знань, навичок та
міркувань у підопічного.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 15 Бер 2016 08:52 |
Оновлення: | 15 Бер 2016 09:00 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20569 |
ДСТУ 8302:2015: | Жулковський Пшемислав Tutoring як метод роботи з дорослим учнем. Українська полоністика. 2015. № 12. С. 28–38. |