Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Tutoring як метод роботи з дорослим учнем

Жулковський Пшемислав (2015) Tutoring як метод роботи з дорослим учнем. Українська полоністика. № 12. С. 28–38. ISSN 2220-4555.

[thumbnail of 5.pdf]
Preview
Текст
5.pdf

Завантажити (564kB) | Preview

Анотація

У статті обговорюється метод індивідуального навчання – tutoring. Цей
метод базується на безпосередній зустрічі викладача зі студентом.
Метою цього процесу є інтегральний розвиток знань, навичок та
міркувань у підопічного.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 15 Бер 2016 08:52
Оновлення: 15 Бер 2016 09:00
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20569
ДСТУ 8302:2015: Жулковський Пшемислав Tutoring як метод роботи з дорослим учнем. Українська полоністика. 2015. № 12. С. 28–38.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу