Семенюк Т. В. (2003) Проектно-конструкторська діяльність педагога за модульно-розвивального навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). С. 24–27.
Preview
03stvmrn.pdf
Завантажити (153kB) | Preview
Анотація
Подана коротка характеристика професійної роботи вчителя як психолога-проектувальника в умовах сучасної школи. Наведені приклади з досвіду вчителів-практиків ЗОШ № 10 м. Бердичева та ЗОШ № 46 м. Херсона.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Користувач: | С.В. Лінійчук |
Дата подачі: | 18 Лист 2008 10:28 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 18:17 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/206 |