Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Управління вищим навчальним закладом на засадах маркетингових стратегій (на прикладі Житомирського державного університету імені Івана Франка)

Остапчук О. В. (2016) Управління вищим навчальним закладом на засадах маркетингових стратегій (на прикладі Житомирського державного університету імені Івана Франка). Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року).. С. 342–347.

[thumbnail of Остапчук.pdf]
Preview
Текст
Остапчук.pdf

Завантажити (588kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Ольга Кравчук
Дата подачі: 25 Квіт 2016 15:07
Оновлення: 25 Квіт 2016 15:07
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20825
ДСТУ 8302:2015: Остапчук О. В. Управління вищим навчальним закладом на засадах маркетингових стратегій (на прикладі Житомирського державного університету імені Івана Франка). Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). 2016.. С. 342–347.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу