Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Хмарні технології як складова формування ІКТ-компетентності вчителів математики

Шевченко В. Р. (2016) Хмарні технології як складова формування ІКТ-компетентності вчителів математики. Тези доповідей VIII Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2016».. С. 270–271.

[thumbnail of ShevchenkoIKT2016.pdf]
Preview
pdf
ShevchenkoIKT2016.pdf

Завантажити (533kB) | Preview

Анотація

Постійний розвиток інформаційно-комунікаційних технологій
(ІКТ) приводить до того, що сучасному педагогу вже не достатньо мати професійні базові знання, які ґрунтуються на використанні традиційних відпрацьованих технологій і методик навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Користувач: Оксана Куліковська
Дата подачі: 26 Квіт 2016 12:31
Оновлення: 26 Квіт 2016 12:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20846
ДСТУ 8302:2015: Шевченко В. Р. Хмарні технології як складова формування ІКТ-компетентності вчителів математики. Тези доповідей VIII Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2016». 2016.. С. 270–271.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу