Шевченко В. Р. (2016) Хмарні технології як складова формування ІКТ-компетентності вчителів математики. Тези доповідей VIII Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2016».. С. 270–271.
Preview
ShevchenkoIKT2016.pdf
Завантажити (533kB) | Preview
Анотація
Постійний розвиток інформаційно-комунікаційних технологій
(ІКТ) приводить до того, що сучасному педагогу вже не достатньо мати професійні базові знання, які ґрунтуються на використанні традиційних відпрацьованих технологій і методик навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Користувач: | Оксана Куліковська |
Дата подачі: | 26 Квіт 2016 12:31 |
Оновлення: | 26 Квіт 2016 12:32 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20846 |
ДСТУ 8302:2015: | Шевченко В. Р. Хмарні технології як складова формування ІКТ-компетентності вчителів математики. Тези доповідей VIII Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2016». 2016.. С. 270–271. |