Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Розробка моделі освітлення за допомогою шейдерів на мові програмування HLSL

Сидоренко Т. А. (2016) Розробка моделі освітлення за допомогою шейдерів на мові програмування HLSL. Тези доповідей VIII Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2016».. С. 55–56.

[thumbnail of SydorenkoIKT2016.pdf]
Preview
pdf
SydorenkoIKT2016.pdf

Завантажити (561kB) | Preview

Анотація

Вперше використані в системі RenderMan компанії Pixar, шейдери отримують все більше поширення зі зниженням цін на комп'ютери. Основна перевага від використання шейдерів – їх гнучкість, спрощення та здешевлення циклу розробки програми, та при тому що вони підвищують складність і реалістичність візуальних сцен.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Оксана Куліковська
Дата подачі: 26 Квіт 2016 13:56
Оновлення: 26 Квіт 2016 13:56
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20849
ДСТУ 8302:2015: Сидоренко Т. А. Розробка моделі освітлення за допомогою шейдерів на мові програмування HLSL. Тези доповідей VIII Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2016». 2016.. С. 55–56.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу