Вознюк О. В. (2016) Методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму. Проблеми освіти: Наук-метод. зб.. № 86. С. 111–119.
Preview
вознюк_Акмеология_2016_Бар.PDF
Завантажити (589kB) | Preview
Анотація
Досліджуються методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму у площині трьох методологічних рівнів: одиничного, особливого, загального. Доводиться, що мета розвитку людини – гармонійна особистість, компетентний фахівець, громадянин-патріот – реалізується завдяки формуванню в учнівської молоді здатності до творчої діяльності (активності). Відтак, творчість постає наріжної інтегральної метою освіти як системи та суспільного інституту.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | сенс, мета, акме; методологія акмеології, розвиток, біфуркація, загальна теорія систем. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 17 Трав 2016 12:00 |
Оновлення: | 17 Трав 2016 12:00 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20960 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму. Проблеми освіти: Наук-метод. зб.. 2016. № 86. С. 111–119. |