Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму

Вознюк О. В. (2016) Методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму. Проблеми освіти: Наук-метод. зб.. № 86. С. 111–119.

[thumbnail of вознюк_Акмеология_2016_Бар.PDF]
Preview
pdf
вознюк_Акмеология_2016_Бар.PDF

Завантажити (589kB) | Preview

Анотація

Досліджуються методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму у площині трьох методологічних рівнів: одиничного, особливого, загального. Доводиться, що мета розвитку людини – гармонійна особистість, компетентний фахівець, громадянин-патріот – реалізується завдяки формуванню в учнівської молоді здатності до творчої діяльності (активності). Відтак, творчість постає наріжної інтегральної метою освіти як системи та суспільного інституту.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: сенс, мета, акме; методологія акмеології, розвиток, біфуркація, загальна теорія систем.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 17 Трав 2016 12:00
Оновлення: 17 Трав 2016 12:00
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20960
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Методологічні аспекти акмеології як постнекласичного педагогічного напряму. Проблеми освіти: Наук-метод. зб.. 2016. № 86. С. 111–119.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу