Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Маркетингова політика комунікацій підприємства і шляхи її вдосконалення (на матеріалах «ПриватБанк»)

Кокоріна Віта (2016) Маркетингова політика комунікацій підприємства і шляхи її вдосконалення (на матеріалах «ПриватБанк»). ЖДУ ім. І. Франка.

[thumbnail of Кокоріна Віта.pdf]
Preview
Текст
Кокоріна Віта.pdf

Завантажити (203kB) | Preview
Тип ресурсу: Інше
Класифікатор: H Соціальні науки > HG Фінанси
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Наталія Юріївна Бальчук
Дата подачі: 06 Черв 2016 09:44
Оновлення: 06 Черв 2016 09:51
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21269

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу