Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Маркетингова цінова політика підприємства і шляхи її вдосконалення (на матеріалах ТОВ «ТД Трейд»)

Романюк Євгенія (2016) Маркетингова цінова політика підприємства і шляхи її вдосконалення (на матеріалах ТОВ «ТД Трейд»). ЖДУ ім. І. Франка.

[thumbnail of Диплом 5курс Романюк Е.Ю..pdf]
Preview
Текст
Диплом 5курс Романюк Е.Ю..pdf

Завантажити (206kB) | Preview
Тип ресурсу: Інше
Класифікатор: H Соціальні науки > HG Фінанси
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Наталія Юріївна Бальчук
Дата подачі: 06 Черв 2016 10:20
Оновлення: 06 Черв 2016 10:20
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21282

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу