Єремеєва В. М. (2000) Проектування та організація педагогічної технології підготовки майбутніх учителів до індивідуалізації навчання учнів основної школи. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. pp. 219-221.
Preview
2.pdf
Download (131kB) | Preview
Abstract
У статті на основі власного педагогічного досвіду розглядається застосування індивідуального підходу до організації навчально-виховного процесу у педагогічному вузі. Аналізується зміст категорій “індивідуалізація”, “індивідуальний підхід” тощо.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools |
| Depositing User: | О.В. Дьомкіна |
| Date Deposited: | 25 Nov 2008 13:15 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 21:17 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2129 |
| ДСТУ 8302:2015: | Єремеєва В. М. Проектування та організація педагогічної технології підготовки майбутніх учителів до індивідуалізації навчання учнів основної школи. Вісник Житомирського педагогічного університету. 2000. № 6. pp. 219-221. |


