Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в понятійній системі історико-методичного дослідження

Арешонков В. Ю. (2013) Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в понятійній системі історико-методичного дослідження. Науковий вісник Донбасу. № 4(24). С. 96–100.

[thumbnail of „ЗМІСТ ШКІЛЬНОЇ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧОЇ ОСВІТИ”_Науковий вісник Донбасу_2013_4_5.pdf]
Preview
pdf
„ЗМІСТ ШКІЛЬНОЇ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧОЇ ОСВІТИ”_Науковий вісник Донбасу_2013_4_5.pdf

Завантажити (346kB) | Preview

Анотація

У статті автор здійснив спробу уточнення поняття „зміст шкільної суспільствознавчої освіти” в понятійній системі історико-методичного дослідження. Зроблено висновок, що зміст шкільної суспільствознавчої освіти у радянській школі потрібно розуміти як систему інтегрованих наукових знань,
умінь і навичок, способів навчальної діяльності, формалізованих в навчальних програмах, яка забезпечувала розвиток здібностей школярів, формування їх світогляду, моралі та поведінки, підготовку до суспільного життя і праці.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: суспільствознавство, зміст освіти, зміст суспільствознавчої освіти, навчальний предмет
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра права та публічного управління
Користувач: Світлана Чорновіл
Дата подачі: 14 Черв 2016 10:50
Оновлення: 14 Черв 2016 10:50
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21390
ДСТУ 8302:2015: Арешонков В. Ю. Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в понятійній системі історико-методичного дослідження. Науковий вісник Донбасу. 2013. № 4(24). С. 96–100.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу