Арешонков В. Ю. (2013) Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в понятійній системі історико-методичного дослідження. Науковий вісник Донбасу. № 4(24). С. 96–100.
Preview
„ЗМІСТ ШКІЛЬНОЇ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧОЇ ОСВІТИ”_Науковий вісник Донбасу_2013_4_5.pdf
Завантажити (346kB) | Preview
Анотація
У статті автор здійснив спробу уточнення поняття „зміст шкільної суспільствознавчої освіти” в понятійній системі історико-методичного дослідження. Зроблено висновок, що зміст шкільної суспільствознавчої освіти у радянській школі потрібно розуміти як систему інтегрованих наукових знань,
умінь і навичок, способів навчальної діяльності, формалізованих в навчальних програмах, яка забезпечувала розвиток здібностей школярів, формування їх світогляду, моралі та поведінки, підготовку до суспільного життя і праці.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | суспільствознавство, зміст освіти, зміст суспільствознавчої освіти, навчальний предмет |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра права та публічного управління |
Користувач: | Світлана Чорновіл |
Дата подачі: | 14 Черв 2016 10:50 |
Оновлення: | 14 Черв 2016 10:50 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21390 |
ДСТУ 8302:2015: | Арешонков В. Ю. Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в понятійній системі історико-методичного дослідження. Науковий вісник Донбасу. 2013. № 4(24). С. 96–100. |