Донік О. М. (2007) Реалізація змісту хімічних знань у шкільній навчальній літературі в Україні за комплексної системи навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 36. С. 145–147.
Preview
3.pdf
Завантажити (108kB) | Preview
Анотація
В повідомленні розглянуто підручникотворення з хімії в 1920-х – на початку 1930-х рр., у період, коли в українській школі панувала комплексна система навчання. Проаналізовано шкільні підручники з хімії, які широко використовувалися в навчальному процесі, акцентовано увагу на позитивних і негативних моментах щодо реалізації в них змісту хімічних знань.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Користувач: | О.О. Казмірчук |
Дата подачі: | 11 Лист 2008 12:10 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 18:18 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2149 |
ДСТУ 8302:2015: | Донік О. М. Реалізація змісту хімічних знань у шкільній навчальній літературі в Україні за комплексної системи навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 36. С. 145–147. |