Антонова О. Є. (2004) Особливості роботи вчителя іноземної мови з обдарованою дитиною. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). С. 40–44.
Preview
04aoemod.pdf
Завантажити (152kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються підходи до розв’язування проблеми навчання і виховання обдарованої дитини. Аналізується стан готовності вчителів до здійснення відповідної діяльності. Пропонуються деякі поради стосовно організації роботи з обдарованою особистістю.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Користувач: | О.В. Роговченко |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 13:46 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:05 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/215 |