Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Туризм як соціально-економічне явище: імперативи розвитку

Шиманська В. В. (2011) Туризм як соціально-економічне явище: імперативи розвитку. Економіка. Управління. Інновації. № 2. ISSN 2410-3748.

[thumbnail of eui_2011_2_58.pdf]
Preview
Текст
eui_2011_2_58.pdf

Завантажити (143kB) | Preview

Анотація

В статті автором окреслено основні підходи до визначення поняття «туризм» та проаналізовано основні тенденції розвитку туризму в Україні та світі.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 22 Серп 2016 13:27
Оновлення: 22 Серп 2016 13:27
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21767
ДСТУ 8302:2015: Шиманська В. В. Туризм як соціально-економічне явище: імперативи розвитку. Економіка. Управління. Інновації. 2011. № 2.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу