Тарнавська Н. П. (2015) Суперечність трансльованих цінностей щодо виховання дитини дошкільного віку як причина порушення взаємодії між батьками та педагогом дошкільного навчального закладу. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С, Костюка НАПН України. Т. 4, № 2. С. 222–233.
Preview
Стаття_Тарнавська.PDF
Завантажити (203kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються батьківскі цінності щодо виховання дитини дошкільного віку, їх сформованість і вплив на взаємодію з педагогом дошкільного навчального закладу. З’ясовуються причини транслювання неіснуючих цінностей. Пропонуються шляхи формування нових батьківських цінностей в процесі взаємодії з педагогом дошкільного навчального закладу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | родинні цінності, батьківські цінності, транслювання цінностей, внутрішня позиція, узгодження цінностей |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 06 Вер 2016 08:46 |
Оновлення: | 06 Вер 2016 08:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21854 |
ДСТУ 8302:2015: | Тарнавська Н. П. Суперечність трансльованих цінностей щодо виховання дитини дошкільного віку як причина порушення взаємодії між батьками та педагогом дошкільного навчального закладу. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С, Костюка НАПН України. 2015. Т. 4, № 2. С. 222–233. |