Максимова О. О. (2016) Комунікативна компетентність вчителя початкової школи. Молодь і ринок: щомісячний науково-педагогічний журнал. № 136.
Preview
3.PDF
Завантажити (428kB) | Preview
Анотація
У статті розкривається суть поняття «комунікативна компетентність вчителя початкової школи» з точки зору лінгвістики, соціальної психології, педагогіки. Серед факторів, які визначають рівень її сформованості, найвагоміше місце посідають вербальні та невербальні уміння спілкуватися, здатність людини орієнтуватись у ситуаціях спілкування, розуміння себе та інших, комунікативні якості, стиль спілкування з дітьми, саморегуляція.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | компетентність, компетенція, комунікативна компетентність, вербальні та невербальні уміння, стиль взаємин, комунікативні якості. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 07 Вер 2016 08:03 |
Оновлення: | 07 Вер 2016 08:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21881 |
ДСТУ 8302:2015: | Максимова О. О. Комунікативна компетентність вчителя початкової школи. Молодь і ринок: щомісячний науково-педагогічний журнал. 2016. № 136. |