Мельниченко Р. К. (2016) Роль інститутів післядипломної педагогічної освіти в підготовці вчителів біології до роботи в профільних класах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(83). С. 90–96. ISSN 2076-6173.
Preview
17.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано структуру профільного навчання природничо-математичного напряму
Житомирської області. Проведено діагностику готовності вчителів біології до профільного навчання
старшокласників; окреслено найважливіші проблеми в реалізації цього напрямку освіти. Проаналізовано
досвід роботи установ післядипломної педагогічної освіти в підготовці вчителів біології до профільного
навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | профільна школа, диференціація навчання, готовність вчителя біології до роботи в профільній школі, післядипломна педагогічна освіта |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 18 Вер 2016 15:28 |
Оновлення: | 18 Вер 2016 15:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21942 |
ДСТУ 8302:2015: | Мельниченко Р. К. Роль інститутів післядипломної педагогічної освіти в підготовці вчителів біології до роботи в профільних класах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(83). С. 90–96. |