Райхман Є. І. (2016) Формування професійної креативності майбутніх магістрів педагогічної освіти в науково-дослідній роботі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(83). С. 112–118. ISSN 2076-6173.
21.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті змістовно схарактеризовано усталені та інноваційні форми науково-дослідної роботи
майбутніх магістрів педагогічної освіти, а також її методи: когнітивні, креативні, організаційно-
діяльнісні, що застосовуються задля формування професійної креативності в процесі професійної
підготовки. Виділено етапи впровадження розроблених форм і методів НДР у практику
університетської підготовки майбутніх магістрів педагогічної освіти: адаптаційний, мобільно-
дослідницький, науково-дослідницький.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | форми, методи, науково-дослідна робота, майбутній магістр, педагогічна освіта, креативність |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 19 Вер 2016 19:52 |
Оновлення: | 19 Вер 2016 19:58 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21946 |
ДСТУ 8302:2015: | Райхман Є. І. Формування професійної креативності майбутніх магістрів педагогічної освіти в науково-дослідній роботі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(83). С. 112–118. |