Самборська Н. М. (2016) Комунікативна компетентність у структурі професійної компетентності майбутнього фахівця. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(83). С. 126–130. ISSN 2076-6173.
23.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовано місце та роль комунікативної компетентності у структурі професійної
компетентності майбутнього фахівця. Визначено провідні категоріальні характеристики
компетентності в педагогічній науці. З’ясовано специфіку поняття компетентності; представлено
зв'язок між ключовими компетенціями особистості, вміщеними в європейських документах про освіту,
та комунікаціями особистості. Обґрунтовано особливості основних груп компетенцій – усного і
письмового мовлення, інформаційних, самоосвітніх, політичних, соціальних, компетенцій функціонування
в багатокультурному співтоваристві. Встановлено, що категорія компетентності має
міждисциплінарний характер і складає підґрунтя наукового аналізу процесу формування комунікативної
компетентності майбутніх медичних працівників.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | компетентність, компетенції, ключові компетенції, майбутні фахівці, комунікативна компетентність |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 19 Вер 2016 20:00 |
Оновлення: | 19 Вер 2016 20:07 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21948 |
ДСТУ 8302:2015: | Самборська Н. М. Комунікативна компетентність у структурі професійної компетентності майбутнього фахівця. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(83). С. 126–130. |