Голубовська І. В., Гордієнко О. А. (2016) Формування професійної готовності майбутніх учителів початкових класів до вивчення творів зарубіжних письменників на уроках літературного читання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(84). С. 20–24. ISSN 2076-6173.
6.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто актуальні проблеми формування професійної готовності студентів – майбутніх
учителів початкової школи до викладання зарубіжної дитячої літератури на уроках літературного
читання як засобу вдосконалення їх педагогічної майстерності. З метою надання методичної допомоги
студентам-практикантам здійснено теоретичний аналіз досліджуваної проблеми і подано її
теоретичні засади; запропоновано відповідні методичні рекомендації, зроблено висновки та окреслено
перспективи подальших досліджень в означеній галузі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | зарубіжна дитяча література, професійна готовність, педагогічна майстерність, літературне читання, спеціальні знання, вміння й навички, сприймання художнього тексту, професійна підготовка, навчальні програми та підручники |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Вер 2016 20:06 |
Оновлення: | 05 Груд 2017 21:43 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21962 |
ДСТУ 8302:2015: | Голубовська І. В., Гордієнко О. А. Формування професійної готовності майбутніх учителів початкових класів до вивчення творів зарубіжних письменників на уроках літературного читання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(84). С. 20–24. |