Клак І. Є. (2016) Вплив педагогічної взаємодії на формування професійної комунікативної компетентності в майбутніх учителів-філологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(84). С. 46–50. ISSN 2076-6173.
11.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті представлено теоретичний аналіз педагогічної взаємодії між учасниками освітнього процесу.
З’ясовано, що, виникаючи в умовах спільної діяльності та безпосереднього спілкування між викладачем і
майбутніми вчителями-філологами, педагогічна взаємодія забезпечує ефективність процесу формування
професійної комунікативної компетентності останніх. Обґрунтовано вплив педагогічної взаємодії на
створення позитивного психологічного клімату, який є одним із чинників формування позитивної
мотивації до навчання та професійної діяльності майбутніх учителів-філологів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | педагогічна взаємодія, професійна комунікативна компетентність, учителі-філологи, психологічний клімат, мотивація, навчальна діяльність, професійна діяльність. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Вер 2016 17:57 |
Оновлення: | 23 Вер 2016 18:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21975 |
ДСТУ 8302:2015: | Клак І. Є. Вплив педагогічної взаємодії на формування професійної комунікативної компетентності в майбутніх учителів-філологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(84). С. 46–50. |