Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Вплив педагогічної взаємодії на формування професійної комунікативної компетентності в майбутніх учителів-філологів

Клак І. Є. (2016) Вплив педагогічної взаємодії на формування професійної комунікативної компетентності в майбутніх учителів-філологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(84). С. 46–50. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 11.pdf]
Preview
Текст
11.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

У статті представлено теоретичний аналіз педагогічної взаємодії між учасниками освітнього процесу.
З’ясовано, що, виникаючи в умовах спільної діяльності та безпосереднього спілкування між викладачем і
майбутніми вчителями-філологами, педагогічна взаємодія забезпечує ефективність процесу формування
професійної комунікативної компетентності останніх. Обґрунтовано вплив педагогічної взаємодії на
створення позитивного психологічного клімату, який є одним із чинників формування позитивної
мотивації до навчання та професійної діяльності майбутніх учителів-філологів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: педагогічна взаємодія, професійна комунікативна компетентність, учителі-філологи, психологічний клімат, мотивація, навчальна діяльність, професійна діяльність.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Вер 2016 17:57
Оновлення: 23 Вер 2016 18:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21975
ДСТУ 8302:2015: Клак І. Є. Вплив педагогічної взаємодії на формування професійної комунікативної компетентності в майбутніх учителів-філологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(84). С. 46–50.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу