Піддубна О. М. (2016) Значення начерків у художньо-творчій діяльності майбутніх учителів образотворчого мистецтва з дисциплін "Малюнок" і "Живопис". Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). С. 107–111. ISSN 2076-6173.
23.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано проблему художньо-творчої діяльності майбутніх учителів образотворчого
мистецтва з дисциплін "Малюнок" і "Живопис". При підготовці вчителів образотворчого мистецтва
виконання начерків є необхідною умовою для підвищення рівня професійної майстерності. Виконання
начерків розглянуто як один із найважливіших засобів наочності в навчанні студентів малюнка і живопису.
Розкрито специфіку виконання начерків, що є основою творчого та навчального малюнку. Проаналізовано
принципи виконання роботи: від загального – до конкретного, від головного – до другорядного.
Представлено матеріали й техніки виконання начерків. Розкрито специфіку процесу роботи над
начерком, етапи виконання, цілі й методи його здійснення. Встановлено, що виконання начерків
допомагає майбутньому вчителю образотворчого мистецтва швидко оволодіти образотворчими
засобами озброює практичними вміннями та навичками цілісного бачення натури й зображення, є
умовою для професійного зростання студентів, виявлення їхніх інтересів і задумів з мистецьких
дисциплін. Таким чином, виконання начерків – це фундамент, на якому формується професійна підготовка
майбутнього вчителя образотворчого мистецтва з дисциплін "Малюнок" і "Живопис".
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | учитель образотворчого мистецтва, малюнок, живопис, начерк, художньо-творча діяльність, професійна підготовка. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра образотворчого мистецтва та дизайну |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 25 Вер 2016 19:26 |
Оновлення: | 08 Вер 2020 18:54 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21991 |