Ярошинська О. О. (2016) Проектування змісту професійної підготовки майбутніх учителів з метою створення інноваційного проекту їх освітнього середовища. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(84). '35-141. ISSN 2076-6173.
28.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті акцентовано увагу на доцільності оновлення стратегії проектування змісту професійної
підготовки майбутніх учителів. Здійснено аналіз документів, що розкривають вимоги до професійної
підготовки майбутнього педагога, реалізацію ідей Болонської декларації та засад впровадження ЕСТS.
Класифіковано їх у три групи. Визначено основні напрями проектування змісту професійної підготовки
майбутніх учителів початкової школи. Запропоновано методичні рекомендації з метою ефективної їх
реалізації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | зміст професійної підготовки, напрями проектування, підготовка майбутніх учителів початкової школи |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 25 Вер 2016 19:46 |
Оновлення: | 25 Вер 2016 19:52 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21996 |
ДСТУ 8302:2015: | Ярошинська О. О. Проектування змісту професійної підготовки майбутніх учителів з метою створення інноваційного проекту їх освітнього середовища. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(84). '35-141. |