Зубрицька Я. В. (2016) Створення 3d-персонажів в 3dsmax, Zbrush та Topogun. Актуальні питання сучасної інформатики, 2. С. 87–91.
Preview
ZubrytskaAPSI2016.pdf
Завантажити (557kB) | Preview
Анотація
Комп’ютерне моделювання постійно розвивається, тому важливо
слідкувати за новинами та використовувати нові програми у роботі. Для створення високоякісного 3D-персонажу варто користуватися набором з декількох програм. Така робота вимагає продуманості та послідовності, тому потрібно дотримуватися плану
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | 3D-персонаж, 3DsMax, ZBrush, Topogun, рендер |
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Оксана Куліковська |
Дата подачі: | 26 Вер 2016 10:32 |
Оновлення: | 26 Вер 2016 10:32 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22017 |