Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Створення 3d-персонажів в 3dsmax, Zbrush та Topogun

Зубрицька Я. В. (2016) Створення 3d-персонажів в 3dsmax, Zbrush та Topogun. Актуальні питання сучасної інформатики, 2. С. 87–91.

[thumbnail of ZubrytskaAPSI2016.pdf]
Preview
Текст
ZubrytskaAPSI2016.pdf

Завантажити (557kB) | Preview

Анотація

Комп’ютерне моделювання постійно розвивається, тому важливо
слідкувати за новинами та використовувати нові програми у роботі. Для створення високоякісного 3D-персонажу варто користуватися набором з декількох програм. Така робота вимагає продуманості та послідовності, тому потрібно дотримуватися плану

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: 3D-персонаж, 3DsMax, ZBrush, Topogun, рендер
Класифікатор: Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Оксана Куліковська
Дата подачі: 26 Вер 2016 10:32
Оновлення: 26 Вер 2016 10:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22017

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу