Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблема формування стимульного списку для психолінгвістичного дослідження

Недашківська Т. Є., Самійлик С. В. (2015) Проблема формування стимульного списку для психолінгвістичного дослідження. Психолінгвістика. № 18 (2). С. 61–73.

[thumbnail of psling_2015_18(2)__7.pdf]
Preview
Текст
psling_2015_18(2)__7.pdf

Завантажити (372kB) | Preview

Анотація

У статті приділено увагу недостатньо вивченому в психолінгвістиці питанню, а саме методиці формування стимульного списку для проведення вільного асоціативного експерименту. Проаналізовано основні методики формування стимульного списку, які використовуються сучасними психолінгвістами, і продемонстровано власну методику, основану на обчисленні частотності вживання лексем освітньої сфери у спеціальній фаховій літературі й текстах законів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: стимульний список, вільний асоціативний експеримент, частотний метод, освітні поняття, стимул
Класифікатор: P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література
P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра слов’янської і германської філології та перекладу
Користувач: Я.В. Величенко
Дата подачі: 05 Жовт 2016 19:35
Оновлення: 05 Жовт 2016 19:42
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22115
ДСТУ 8302:2015: Недашківська Т. Є., Самійлик С. В. Проблема формування стимульного списку для психолінгвістичного дослідження. Психолінгвістика. 2015. № 18 (2). С. 61–73.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу