Недашківська Т. Є., Самійлик С. В. (2015) Проблема формування стимульного списку для психолінгвістичного дослідження. Психолінгвістика. № 18 (2). С. 61–73.
Preview
psling_2015_18(2)__7.pdf
Завантажити (372kB) | Preview
Анотація
У статті приділено увагу недостатньо вивченому в психолінгвістиці питанню, а саме методиці формування стимульного списку для проведення вільного асоціативного експерименту. Проаналізовано основні методики формування стимульного списку, які використовуються сучасними психолінгвістами, і продемонстровано власну методику, основану на обчисленні частотності вживання лексем освітньої сфери у спеціальній фаховій літературі й текстах законів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | стимульний список, вільний асоціативний експеримент, частотний метод, освітні поняття, стимул |
Класифікатор: | P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра слов’янської і германської філології та перекладу |
Користувач: | Я.В. Величенко |
Дата подачі: | 05 Жовт 2016 19:35 |
Оновлення: | 05 Жовт 2016 19:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22115 |
ДСТУ 8302:2015: | Недашківська Т. Є., Самійлик С. В. Проблема формування стимульного списку для психолінгвістичного дослідження. Психолінгвістика. 2015. № 18 (2). С. 61–73. |