Бацуровська І. В. (2016) Упровадження моделі підготовки магістрів до освітньо-наукової діяльності в умовах масових відкритих дистанційних курсів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (85). С. 14–20. ISSN 2076-6173.
Preview
5.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
В статті представлено етапи впровадження масових відкритих дистанційних курсів в освітньо-
наукову підготовку магістрів. Створено принципову схему впровадження масового відкритого
дистанційного курсу. З’ясовані ступені інтеграції масового відкритого дистанційного курсу, зокрема
вищий, достатній, середній та низький ступені. Обґрунтовано зміст визначення відповідного ступеня,
що забезпечує їх імплементацію в освітньо-наукову підготовку магістрів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | масовий відкритий дистанційний курс, освітньо-наукова підготовка магістрів, інтеграція, моніторинг. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 20 Жовт 2016 17:48 |
Оновлення: | 20 Жовт 2016 17:55 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22218 |
ДСТУ 8302:2015: | Бацуровська І. В. Упровадження моделі підготовки магістрів до освітньо-наукової діяльності в умовах масових відкритих дистанційних курсів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 3 (85). С. 14–20. |