Гончарук В. В. (2016) Запровадження державно-громадського управління загальноосвітніми навчальними закладами розширить функції управління. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (85). С. 32–36. ISSN 2076-6173.
8.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті розкрито сутність державно-громадського управління загальноосвітніми навчальними
закладами, охарактеризовано класичні й модернізовані функції управління, визначено напрями
розширення і поглиблення управлінських функцій в умовах запровадження державно-громадського
управління. З'ясовано причини стримування розвитку управління в існуючій системі державного
управління освітою та подано шляхи децентралізації управління. Уточнено поняття ''функції
управління''. Встановлено, що децентралізація та демократизація управління вплине на розширення та
перерозподіл функцій управління.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | державно-громадське управління, державне управління загальноосвітніми навчальними закладами, функції управління, умови запровадження державно-громадського управління ЗНЗ в регіоні, децентралізація та демократизація управління |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Жовт 2016 16:56 |
Оновлення: | 22 Жовт 2016 17:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22226 |
ДСТУ 8302:2015: | Гончарук В. В. Запровадження державно-громадського управління загальноосвітніми навчальними закладами розширить функції управління. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 3 (85). С. 32–36. |