Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблема формування здатності до рефлексії майбутніх медичних сестер у процесі фахової підготовки

Ліщук І. І. (2016) Проблема формування здатності до рефлексії майбутніх медичних сестер у процесі фахової підготовки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (85). С. 78–83. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 16.pdf]
Preview
Текст
16.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

У даній статті представлено аналіз підходів науковців щодо визначення поняття ''рефлексія'',
висвітлено сутність проблеми формування рефлексивних умінь, необхідних майбутнім медичним
сестрам для реалізації практичної діяльності. Розкривається роль та значення комунікативних умінь,
творчої активності майбутнього фахівця, його здатності самостійно організовувати свою пізнавальну
діяльність, направлену на оволодіння знаннями, навичками та способами їх застосування для вирішення
професійних ситуацій. Також мова йде про необхідність створення професійних умов для забезпечення
розвитку рефлексії у здобувачів вищої освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: рефлексія, рефлексивні уміння, формування, професійна підготовка, медична сестра, медсестринський процес.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 22 Жовт 2016 17:30
Оновлення: 22 Жовт 2016 17:37
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22234
ДСТУ 8302:2015: Ліщук І. І. Проблема формування здатності до рефлексії майбутніх медичних сестер у процесі фахової підготовки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 3 (85). С. 78–83.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу