Коневщинська О. Е. (2015) Психолого-педагогічні передумови розвитку інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників засобами мережних технологій. Інформаційні технології і засоби навчання. Т. 49, № 5. С. 82–88. ISSN 2076-8184.
стаття Психолого-пед передум. №5 2015.pdf
Завантажити (133kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовано суттєві психолого-педагогічні передумови розвитку інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників з використанням засобів мережних технологій. Проаналізовано стан і перспективи використання сучасних електронних соціальних мереж у навчально-виховному процесі. Виокремлено низку психолого-педагогічних чинників, що зумовлюють формування інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників, які базуються на взаємодії навчання, виховання й розвитку на всіх його етапах. Досліджено ефективність організації педагогічного процесу з використанням мережних технологій відповідно до принципів відкритої освіти, серед яких цілісність, неперервність і системність.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | психолого-педагогічні передумови; інформаційно-освітнє середовище; мережні технології |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | О.Е. Коневщинська |
Дата подачі: | 16 Лист 2016 13:43 |
Оновлення: | 16 Лист 2016 13:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22399 |
ДСТУ 8302:2015: | Коневщинська О. Е. Психолого-педагогічні передумови розвитку інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників засобами мережних технологій. Інформаційні технології і засоби навчання. 2015. Т. 49, № 5. С. 82–88. |