Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості діалогової взаємодії суб'єктів у дистанційному навчанні

Коневщинська О. Е. (2010) Особливості діалогової взаємодії суб'єктів у дистанційному навчанні. Матеріали доповідей VI Всеукраїнської науково-практичної конференції "Інформаційні технології в освіті, науці і техніці" (ІТОНТ-2010). Т. 2. С. 13–15.

[thumbnail of тези Черкаси ІТОНТ 2010.pdf]
Preview
Текст
тези Черкаси ІТОНТ 2010.pdf

Завантажити (74kB) | Preview

Анотація

Діалогова взаємодія в ситуації дистанційного навчання має певні особливості. Її характеризують дидактичне спрямування, асиметрія на користь учителя (домінування), розвивальний характер, надлишковість інформації. В ній можна виділити варіантні та інваріантні складові: інваріантні складові - це ті характеристики взаємодії, що визначаються перцептивними й універсально-психологічними особливостями людини, а варіантні - ті її риси, які формуються під впливом сповідуваної педагогом освітньої ідеології та його особистісних характеристик.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: діалогова взаємодія суб"єктів,дистанційне навчання
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: О.Е. Коневщинська
Дата подачі: 17 Лист 2016 17:57
Оновлення: 17 Лист 2016 17:57
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22471
ДСТУ 8302:2015: Коневщинська О. Е. Особливості діалогової взаємодії суб'єктів у дистанційному навчанні. Матеріали доповідей VI Всеукраїнської науково-практичної конференції "Інформаційні технології в освіті, науці і техніці" (ІТОНТ-2010). 2010. Т. 2. С. 13–15.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу