Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Порівняльна характеристика гендерних та вікових особливостей функціонального стану хребта і витривалості м'язів тулуба дітей зі сколіотичною поставою

Афанасьєв Сергій, Афанасьєва Олександра (2016) Порівняльна характеристика гендерних та вікових особливостей функціонального стану хребта і витривалості м'язів тулуба дітей зі сколіотичною поставою. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. № 1. С. 411–417. ISSN 2071-5285.

[thumbnail of Афанасьєв.pdf]
Preview
Текст
Афанасьєв.pdf

Завантажити (321kB) | Preview

Анотація

Під час профілактичного огляду 210 учнів у віці 7-10 років та 189 учнів 11-14 років, сколіотична постава виявлена у 155 дітей (73,8 %) молодшого шкільного віку та у 121 дитини (64,0 %) середнього шкільного віку, серед яких проведено дослідження рухливої здатності хребта і витривалості м'язів тулуба. Результати дослідження дозволили визначити вікові та гендерні відмінності рухливості хребта, що характеризувалися недостатньою гнучкістю, бічною обмеженістю руху хребта, зниженням силової витривалості м'язів спини, бічних зон тулуба та скорочувальної здатності м'язів передньої черевної стінки і тонусу м'язів черевного преса. Одержані результати будуть використані під час планування програми фізичної реабілітації.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: школярі, опорно-рухова система, функціональний стан, гендерні особливості.
Класифікатор: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач: Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Дата подачі: 26 Груд 2016 13:00
Оновлення: 26 Груд 2016 13:00
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22922
ДСТУ 8302:2015: Афанасьєв Сергій, Афанасьєва Олександра Порівняльна характеристика гендерних та вікових особливостей функціонального стану хребта і витривалості м'язів тулуба дітей зі сколіотичною поставою. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. 2016. № 1. С. 411–417.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу