Гончарова Наталья, Прокопенко Анастасия (2016) Основные направления повышения уровня теоретических знаний детей в процессе физического воспитания. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. № 1. С. 36–41. ISSN 2071-5285.
Preview
Гончарова.pdf
Завантажити (287kB) | Preview
Анотація
У статті на основі аналізу науково-методичної літератури розкрита проблематика підвищення теоретичної підготовленості дітей молодшого шкільного віку в процесі фізичного виховання. Розглянута специфіка формування теоретичних знань дітей в процесі фізичного виховання, окреслені основні напрями теоретичної підготовки. Сформульовані основні підходи до підвищення теоретичної підготовленості дітей і можливості реалізації потенціалу сучасних інформаційних технологій у даному напрямку.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | теоретична підготовка, комп’ютерна програма, діти молодшого шкільного віку. |
Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Дата подачі: | 26 Груд 2016 14:49 |
Оновлення: | 26 Груд 2016 14:49 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22948 |
ДСТУ 8302:2015: | Гончарова Наталья, Прокопенко Анастасия Основные направления повышения уровня теоретических знаний детей в процессе физического воспитания. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. 2016. № 1. С. 36–41. |