Дяченко Анна (2016) Порівняльна характеристика фізичного стану дітей з обмеженими можливостями та їх практично здорових однолітків. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. № 1. С. 483–488. ISSN 2071-5285.
Дяченко.pdf
Завантажити (306kB) | Preview
Анотація
Здорові і гармонійно розвинені діти - показник найважливіших досягнень суспільства в соціально-економічному, культурному й науковому плані. Вчені акцентують увагу на дисгармонійному розвитку дітей з обмеженими можливостями і їхнє відставання від практично здорових однолітків за різними показниками фізичного розвитку та фізичної підготовленості, що зумовлює особливості їх навчання і виховання у загальноосвітніх навчальних закладах та висуває підвищені вимоги до рівня фізичного стану означених дітей. У статті представлено показники фізичного розвитку молодших школярів за даними різних авторів та результати особистих досліджень щодо дітей з послабленим зором. У ході проведення нами дослідження отримані абсолютно нові кількісні дані біогеометричного профілю постави означених дітей, які описані у даній статті.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | фізичний розвиток, молодші школярі, діти з обмеженими можливостями, порушення постави. |
Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Дата подачі: | 26 Груд 2016 22:27 |
Оновлення: | 26 Груд 2016 22:27 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22962 |
ДСТУ 8302:2015: | Дяченко Анна Порівняльна характеристика фізичного стану дітей з обмеженими можливостями та їх практично здорових однолітків. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. 2016. № 1. С. 483–488. |