Максимчук Борис (2016) Експериментальна перевірка змісту концептуальної моделі, технологій діагностики та розвитку валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. № 1. С. 109–116. ISSN 2071-5285.
МаксимчукБ.pdf
Завантажити (423kB) | Preview
Анотація
Метою цієї статті є експериментально перевірити процес формування валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання. Формувальний етап педагогічного експерименту був спрямований на виявлення характеру динаміки (позитивна, негативна, стабільності) під час формування валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання в умовах апробації змісту і механізмів реалізації концептуальної моделі, а також на обґрунтування технологій діагностики і розвитку валеологічної компетентності майбутніх учителів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | валеологія, формування компетентності, експериментальна перевірка, діагностика, фізичне виховання, вчитель, модель. |
Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Дата подачі: | 26 Груд 2016 22:44 |
Оновлення: | 26 Груд 2016 22:44 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22991 |
ДСТУ 8302:2015: | Максимчук Борис Експериментальна перевірка змісту концептуальної моделі, технологій діагностики та розвитку валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. 2016. № 1. С. 109–116. |