Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Експериментальна перевірка змісту концептуальної моделі, технологій діагностики та розвитку валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання

Максимчук Борис (2016) Експериментальна перевірка змісту концептуальної моделі, технологій діагностики та розвитку валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. № 1. С. 109–116. ISSN 2071-5285.

[thumbnail of МаксимчукБ.pdf]
Preview
Текст
МаксимчукБ.pdf

Завантажити (423kB) | Preview

Анотація

Метою цієї статті є експериментально перевірити процес формування валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання. Формувальний етап педагогічного експерименту був спрямований на виявлення характеру динаміки (позитивна, негативна, стабільності) під час формування валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання в умовах апробації змісту і механізмів реалізації концептуальної моделі, а також на обґрунтування технологій діагностики і розвитку валеологічної компетентності майбутніх учителів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: валеологія, формування компетентності, експериментальна перевірка, діагностика, фізичне виховання, вчитель, модель.
Класифікатор: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач: Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Дата подачі: 26 Груд 2016 22:44
Оновлення: 26 Груд 2016 22:44
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22991
ДСТУ 8302:2015: Максимчук Борис Експериментальна перевірка змісту концептуальної моделі, технологій діагностики та розвитку валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. 2016. № 1. С. 109–116.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу