Козина Жаннета, Кржемински Марек (2016) Развитие психофизиологических возможностей при формировании спортивных двигательных навыков школьников старших классов с использованием межпредметных связей и информационных технологий. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. № 2. С. 59–68. ISSN 2071-5285.
Козина 2.pdf
Завантажити (494kB) | Preview
Анотація
Мета роботи полягала в експериментальному обгрунтуванні застосування інтегральної методики розвитку рухових умінь і навичок з використанням міжпредметних зв’язків та інформаційних технологій на рівень психофізіологічних можливостей школярів. Проведене дослідження показало доцільність застосування розробленої методики для підвищення якості психофізіологічних процесів школярів старших класів. Одним з основних елементів впливу розробленої методики на психофізіологічні показники був акцент на свідоме сприйняття елементів навчального процесу, зокрема, активізація образного сприйняття елементів техніки бігу, стрибків, метань і застосування інформаційних технологій для реалізації міжпредметних зв’язків при формуванні рухових умінь і навичок школярів старших класів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | школярі, вміння, навички, легка атлетика, психофізіологічні можливості. |
Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Дата подачі: | 03 Січ 2017 07:25 |
Оновлення: | 03 Січ 2017 07:25 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23104 |
ДСТУ 8302:2015: | Козина Жаннета, Кржемински Марек Развитие психофизиологических возможностей при формировании спортивных двигательных навыков школьников старших классов с использованием межпредметных связей и информационных технологий. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. 2016. № 2. С. 59–68. |