Остапенко Юрій, Остапенко Валентина (2016) Критерії оцінки рівня розвитку професійно-важливих психофізіологічних якостей студентів економічного профілю. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. № 2. С. 79–84. ISSN 2071-5285.
Остапенко.pdf
Завантажити (320kB) | Preview
Анотація
У статті надано результати аналізу професіографічних досліджень, що висвітлюють професійно важливі якості фахівців економічного профілю. Розроблено критерії оцінки рівня розвитку професійно-важливих психофізіологічних якостей студентів-юнаків ННІБТ «УАБС» віком 17–19 років за 5-бальною сигмовидною шкалою. Проаналізовано отримані результати за тестами психофізіологічної підготовленості. Виявлено те, що більше 50% обстежених студентів мають середній та нижче за середній рівень розвитку професійно-важливих психофізіологічних якостей. Використання цієї методики дозволяє отримати кількісну оцінку рівня професійної психофізіологічної готовності студентів вищого навчального закладу до майбутньої професійної діяльності, надає можливість своєчасно корегувати навчальний процес з фізичного виховання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | психофізіологічна підготовка, професійно-прикладна фізична підготовка, студенти. |
Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Дата подачі: | 03 Січ 2017 07:34 |
Оновлення: | 03 Січ 2017 07:34 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23117 |
ДСТУ 8302:2015: | Остапенко Юрій, Остапенко Валентина Критерії оцінки рівня розвитку професійно-важливих психофізіологічних якостей студентів економічного профілю. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. 2016. № 2. С. 79–84. |