Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Критерії оцінки рівня розвитку професійно-важливих психофізіологічних якостей студентів економічного профілю

Остапенко Юрій, Остапенко Валентина (2016) Критерії оцінки рівня розвитку професійно-важливих психофізіологічних якостей студентів економічного профілю. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. № 2. С. 79–84. ISSN 2071-5285.

[thumbnail of Остапенко.pdf]
Preview
Текст
Остапенко.pdf

Завантажити (320kB) | Preview

Анотація

У статті надано результати аналізу професіографічних досліджень, що висвітлюють професійно важливі якості фахівців економічного профілю. Розроблено критерії оцінки рівня розвитку професійно-важливих психофізіологічних якостей студентів-юнаків ННІБТ «УАБС» віком 17–19 років за 5-бальною сигмовидною шкалою. Проаналізовано отримані результати за тестами психофізіологічної підготовленості. Виявлено те, що більше 50% обстежених студентів мають середній та нижче за середній рівень розвитку професійно-важливих психофізіологічних якостей. Використання цієї методики дозволяє отримати кількісну оцінку рівня професійної психофізіологічної готовності студентів вищого навчального закладу до майбутньої професійної діяльності, надає можливість своєчасно корегувати навчальний процес з фізичного виховання.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: психофізіологічна підготовка, професійно-прикладна фізична підготовка, студенти.
Класифікатор: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач: Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Дата подачі: 03 Січ 2017 07:34
Оновлення: 03 Січ 2017 07:34
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23117
ДСТУ 8302:2015: Остапенко Юрій, Остапенко Валентина Критерії оцінки рівня розвитку професійно-важливих психофізіологічних якостей студентів економічного профілю. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. 2016. № 2. С. 79–84.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу