Сергієнко Володимир, Сірик Антоніна (2016) Індивідуальні потреби у процесі фізичного виховання студентів-першокурсників. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. № 2. С. 96–100. ISSN 2071-5285.
Сергієнко.pdf
Завантажити (306kB) | Preview
Анотація
У статті подано результати анкетування індивідуальних потреб студентів у процесі фізичного виховання на початку навчання у виші. Орієнтуючись на виявлені потреби, на основі індивідуального підходу потрібно розроблювати оптимальні форми і методи організації занять у вищому навчальному закладі, що максимально відповідають інтересам студентства. Абсолютно очевидно, що задоволення інтересів студентів у руховій активності є найважливішим шляхом у зміцненні їхнього здоров’я, потреби в самостійних заняттях фізичною культурою і спортом, формуванні здорового способу життя.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | студенти, здоров’я, фізичне виховання, потреби, спортивні спеціалізації. |
| Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки |
| Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
| Користувач: | Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
| Дата подачі: | 03 Січ 2017 09:43 |
| Оновлення: | 03 Січ 2017 09:43 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23124 |
| ДСТУ 8302:2015: | Сергієнко Володимир, Сірик Антоніна Індивідуальні потреби у процесі фізичного виховання студентів-першокурсників. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. 2016. № 2. С. 96–100. |


