Можаровська Т. В. (2016) Cтруктурно-динамічна модель розвитку екологічної свідомості. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 5. С. 124–130. ISSN 2311-8466.
19.pdf
Завантажити (451kB) | Preview
Анотація
У статті здійснено теоретичний аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення феномену еколо-гічної свідомості. Визначено та описано компоненти екологічної свідомості, механізми їх дії та особливості прояву. Запропоновано та теоретично обґрунтовано структурно-динамічну модель розвитку екологічної сві-домості особистості підліткового віку. Структура екологічної свідомості складається з когнітивного, емо-тивного, потребово-мотиваційного, ціннісно-смислового та конативного компонентів. Кожен із виділених компонентів екологічної свідомості визначається особистісною спрямованістю, актуалізацією відповідних психічних процесів, віковими та статевими особливостями, а також власним досвідом.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | екологічна психологія, екологічна свідомість, навколишнє середовище, оточуючий світ, компоненти екологічної свідомості |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 13 Січ 2017 21:56 |
Оновлення: | 13 Січ 2017 21:56 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23275 |
ДСТУ 8302:2015: | Можаровська Т. В. Cтруктурно-динамічна модель розвитку екологічної свідомості. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. 2016. № 5. С. 124–130. |