Березенська Л. І., Вінярська Г. В. (2005) Використання автентичних скоромовок як засобу формування іншомовної фонетичної компетенції учнів початкової школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 22. С. 67–70.
Preview
05blipsh.pdf
Завантажити (119kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються сучасні технології навчання фонетики на прикладі використання німецьких скоромовок за певним алгоритмом опрацювання даного автентичного матеріалу на початковому ступені навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта P Мова та література > PD Німецькі мови |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Н.М. Цмех |
Дата подачі: | 25 Лист 2008 10:39 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 18:41 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2337 |
ДСТУ 8302:2015: | Березенська Л. І., Вінярська Г. В. Використання автентичних скоромовок як засобу формування іншомовної фонетичної компетенції учнів початкової школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 22. С. 67–70. |