Лисенко М. Ю. (2016) Методи саморегуляції диригентсько-хорових умінь і навичок студентів музично-педагогічних навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 86–90. ISSN 2076-6173.
19.pdf
Завантажити (344kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовано актуальність проблеми саморегуляції діяльності особистості, з’ясовано сутність саморегуляції та методів її реалізації (самопереконання, самооцінки, самоконтролю, самонаказу та ін.) на кожному з етапів диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя музики: підготовчому, технічному, художньому. Окреслено завдання, висвітлено форми, прийоми та умови навчальної роботи студентів по реалізації запропонованих методів у практичній діяльності, визначено принципи розвитку комплексу саморегуляційних умінь.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | саморегуляція, особистість, навчальна діяльність, методи навчання, саморозвиток, самопізнання, уміння і навички |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Січ 2017 19:41 |
Оновлення: | 30 Січ 2017 19:49 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23509 |
ДСТУ 8302:2015: | Лисенко М. Ю. Методи саморегуляції диригентсько-хорових умінь і навичок студентів музично-педагогічних навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 4 (86). С. 86–90. |