Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Методи саморегуляції диригентсько-хорових умінь і навичок студентів музично-педагогічних навчальних закладів

Лисенко М. Ю. (2016) Методи саморегуляції диригентсько-хорових умінь і навичок студентів музично-педагогічних навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 86–90. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 19.pdf]
Preview
Текст
19.pdf

Завантажити (344kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність проблеми саморегуляції діяльності особистості, з’ясовано сутність саморегуляції та методів її реалізації (самопереконання, самооцінки, самоконтролю, самонаказу та ін.) на кожному з етапів диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя музики: підготовчому, технічному, художньому. Окреслено завдання, висвітлено форми, прийоми та умови навчальної роботи студентів по реалізації запропонованих методів у практичній діяльності, визначено принципи розвитку комплексу саморегуляційних умінь.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: саморегуляція, особистість, навчальна діяльність, методи навчання, саморозвиток, самопізнання, уміння і навички
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 30 Січ 2017 19:41
Оновлення: 30 Січ 2017 19:49
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23509
ДСТУ 8302:2015: Лисенко М. Ю. Методи саморегуляції диригентсько-хорових умінь і навичок студентів музично-педагогічних навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 4 (86). С. 86–90.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу