Пастовенський О. В. (2016) Модернізаційна матриця ефективних освітніх систем. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 100–104. ISSN 2076-6173.
22.pdf
Завантажити (352kB) | Preview
Анотація
У статті досліджено процес модернізації ефективних освітніх систем з позицій системного підходу, за якого модернізацію зазначених систем, що здійснюється з метою підвищення їхньої ефективності, можна розглядати як діяльність, спрямовану на компенсацію зовнішніх і внутрішніх збурень. Відповідні збурення освітніх систем пропонується визначати на основі інтеграції збурень їхніх компонентів, а модернізаційні заходи реалізовувати шляхом збільшення міри різноманітності зазначених систем та міри їхньої взаємодії із зовнішніми структурами
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | ефективна освітня система, міра різноманітності, міра взаємодії, збурення, модернізація систем, компенсація збурень |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Січ 2017 19:50 |
Оновлення: | 30 Січ 2017 19:57 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23513 |
ДСТУ 8302:2015: | Пастовенський О. В. Модернізаційна матриця ефективних освітніх систем. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 4 (86). С. 100–104. |