Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Креативність як необхідна умова формування мовнокомунікативної особистості майбутнього вчителя початкових класів

Підгурська В. Ю. (2016) Креативність як необхідна умова формування мовнокомунікативної особистості майбутнього вчителя початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 111–115. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 24.pdf]
Preview
Текст
24.pdf

Завантажити (345kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито зміст понять "креативність" і "творчість" у площині проблеми формування мовнокомунікативної особистості майбутнього вчителя початкових класів. З’ясовано, що креативна здатність ґрунтується на синтезі творчої фантазії й професійного інтелекту. Достатньо високий рівень інтелекту є істотною й необхідною якістю творчого процесу. Встановлено, що креативність майбутнього вчителя-класовода потрібно розвивати в процесі педагогічної практики, яка передбачає постійний творчий пошук, самостійний розвиток і формування професійних умінь. З'ясовано, що мета виробничої практики у контексті формування творчої мовнокомунікативної особистості учителя початкових класів, – навчити студентів застосовувати здобуті знання з української мови у конкретних ситуаціях професійного спілкування. Визначено: студент-практикант має усвідомлювати, що результативність навчальних досягнень школярів значною мірою залежать від творчої активності вчителя, здатного по-новому застосовувати знання й уміння сформовані в процесі професійної мовної й лінгвометодичної підготовки в нових умовах сьогодення.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: креативність, творчість, інтелект, педагогічна практика, мовнокомунікативна компетентність
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 30 Січ 2017 19:57
Оновлення: 30 Січ 2017 20:04
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23515
ДСТУ 8302:2015: Підгурська В. Ю. Креативність як необхідна умова формування мовнокомунікативної особистості майбутнього вчителя початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 4 (86). С. 111–115.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу