Підгурська В. Ю. (2016) Креативність як необхідна умова формування мовнокомунікативної особистості майбутнього вчителя початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 111–115. ISSN 2076-6173.
24.pdf
Завантажити (345kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито зміст понять "креативність" і "творчість" у площині проблеми формування мовнокомунікативної особистості майбутнього вчителя початкових класів. З’ясовано, що креативна здатність ґрунтується на синтезі творчої фантазії й професійного інтелекту. Достатньо високий рівень інтелекту є істотною й необхідною якістю творчого процесу. Встановлено, що креативність майбутнього вчителя-класовода потрібно розвивати в процесі педагогічної практики, яка передбачає постійний творчий пошук, самостійний розвиток і формування професійних умінь. З'ясовано, що мета виробничої практики у контексті формування творчої мовнокомунікативної особистості учителя початкових класів, – навчити студентів застосовувати здобуті знання з української мови у конкретних ситуаціях професійного спілкування. Визначено: студент-практикант має усвідомлювати, що результативність навчальних досягнень школярів значною мірою залежать від творчої активності вчителя, здатного по-новому застосовувати знання й уміння сформовані в процесі професійної мовної й лінгвометодичної підготовки в нових умовах сьогодення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | креативність, творчість, інтелект, педагогічна практика, мовнокомунікативна компетентність |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Січ 2017 19:57 |
Оновлення: | 30 Січ 2017 20:04 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23515 |
ДСТУ 8302:2015: | Підгурська В. Ю. Креативність як необхідна умова формування мовнокомунікативної особистості майбутнього вчителя початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 4 (86). С. 111–115. |