Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретичний та історико-педагогічний аналіз професійної підготовки майбутніх журналістів у вищих навчальних закладах України

Рожнова Г. П. (2016) Теоретичний та історико-педагогічний аналіз професійної підготовки майбутніх журналістів у вищих навчальних закладах України. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 125–129. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 27.pdf]
Preview
Текст
27.pdf

Завантажити (717kB) | Preview

Анотація

У статті представлено становлення підготовки журналістів на зламі століть – кінець ХХ початок ХХІ. Саме у цей період відбулось переосмислення подання, відтворення та сприйняття інформації, а суспільство починає визнавати журналістику, як четверту владу. Тому питання підготовки висококваліфікованих журналістських кадрів постає дуже гостро. Крім того, виникає жорстка необхідність підготовки спеціалістів, які зможуть маніпулювати та користуватись, а також направляти у потрібне інформаційне русло інформацію з інформаційних каналів до народу, розробка механізмів та засобів масової інформації та комунікації, а саме інтернет-комунікацій, що зумовлює появу нових видів ЗМІ та розширює функціональні обов’язки журналіста.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: журналістська освіта, кваліфіковані кадри, професійна підготовка, вища журналістська освіта, компетентністна стратегія, освітньо-професійний процес
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 30 Січ 2017 20:07
Оновлення: 30 Січ 2017 20:14
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23518
ДСТУ 8302:2015: Рожнова Г. П. Теоретичний та історико-педагогічний аналіз професійної підготовки майбутніх журналістів у вищих навчальних закладах України. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 4 (86). С. 125–129.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу