Крошка А. Ю. (2016) Використання 3D графіки у повсякденному житті. Актуальні питання сучасної інформатики, 3. С. 75–77.
Preview
Kroshka_APSI2016.pdf
Завантажити (484kB) | Preview
Анотація
3D графіка застосовується в кінематографі, комп‘ютерних іграх, архітектурі. Також починає розвиватися така технологія як 3D-друк.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Оксана Куліковська |
Дата подачі: | 01 Лют 2017 09:57 |
Оновлення: | 01 Лют 2017 09:57 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23570 |