Словінська Ю. А. (2016) Деякі особливості підготовки учителів інформатики до створення та використання педагогічних програмних засобів навчання. Актуальні питання сучасної інформатики. Т. 3. С. 148–152.
Preview
Slovinska_APSI2016.pdf
Завантажити (490kB) | Preview
Анотація
Найчастіше впровадження ППЗ у навчальний процес сприймається як просте переповідання педагогом змісту матеріалу та представлення його учням за допомогою комп'ютерних засобів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Оксана Куліковська |
Дата подачі: | 14 Лют 2017 07:14 |
Оновлення: | 14 Лют 2017 07:14 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23802 |
ДСТУ 8302:2015: | Словінська Ю. А. Деякі особливості підготовки учителів інформатики до створення та використання педагогічних програмних засобів навчання. Актуальні питання сучасної інформатики. 2016. Т. 3. С. 148–152. |