Сорочинська О. А. (2016) Формування валеологічної компетентності майбутніх працівників дошкільної освіти у процесі фахової підготовки. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. № 135. С. 133–135. ISSN 2076-586X.
Preview
35.pdf
Завантажити (463kB) | Preview
Анотація
У статті проведено аналіз науково-педагогічних джерел, в яких розглядається
проблема дослідження структури професійної компетентності працівника дошкільного
навчального закладу. Окреслено основні напрямки формування валеологічної
компетентності майбутніх працівників дошкільної освіти у процесі фахової підготовки.
Розкрито особливості методів, форм та засобів педагогічного впливу, які сприяють
підготовці компетентного фахівця.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна компетентність, валеологічна компетентність, компоненти валеологічної компетентності, вихователь дошкільного закладу. |
Класифікатор: | Q Наука > QL Зоологія |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Користувач: | Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Дата подачі: | 28 Лют 2017 16:15 |
Оновлення: | 28 Лют 2017 16:15 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23978 |
ДСТУ 8302:2015: | Сорочинська О. А. Формування валеологічної компетентності майбутніх працівників дошкільної освіти у процесі фахової підготовки. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. 2016. № 135. С. 133–135. |